Sabur (28) comes to the house of the committed Barbara (60), who makes it her mission to prepare refugees for life in the West. Zakaria, a young Afghan like Sabur, has been with Barbara for some time. This bond is to be extended with Sabur, but he does not feel in the right place. To make his place his the West, has he got to pray Jesus and trim the hedges?