After his sister-in-law dies in a freak motorcycle accident in Saigon, Thien is bestowed the task of delivering her body back to their countryside hometown. It is a journey in which he also takes his nephew Dao (5), who miraculously survived the crash. Amidst the mystical landscapes of rural Vietnam, Thien begins a search for his older brother who vanished years ago to hand Dao over to him - a journey which deeply questions his faith.