Sixteen-year-old Jordi is an apprentice guide at the Château de Guise. As he completes a guided tour in his oversized suit, he's still thinking about Marianne, the daughter of the château's janitor. It's been going on for weeks. The great hall has emptied out, and all the visitors have left except one: Antoine, Jordi's older brother, whom he hasn't seen in years.