Georgette Diva, a young peasant woman, is left by a rich man, Jacques de Villaine, with a fatherless child. She gives her daughter to her parents to care for her and leaves the village. After she has settled in an unhappy worthless life as a singer in cabarets, she brings the four year old child in Paris with her and the child starts to make a better person out of her mother. Jacques de Villaine, however, had taken the habit of seeing the child often back at the village and is sad to see her go. He follows her and takes every opportunity to see her although Georgette coldly rejects him every time. As Jacques rescues the little girl from an accident, he is injured and Georgette agrees to have him be transported in her home so he can get better.