New Caledonia. Puré Kwé, twelve years old, has at last found the old wild pig trap in the forest. Nûnûû, his grandfather, often tells him about it. Although no one has seen pigs since the the World From Before, Puré Kwé tries to repair the trap when he is interrupted by Anyââ, his grandmother.