Souleyman was the rising star of French boxing before he got in a bar fight and injured himself. On top of jeopardizing his career, he’s been sentenced to community service at the prestigious Château de Chambord. There, he’ll have to deal with horses, odd bosses or even become a knight stuntman while still dreaming of going back to boxing. His encounter with Mélissa, a foster kid with a great talent for fighting and boxing, will make him want to fight for others, and not only for himself.