In 1975, French Oscar-winning director Pierre-Dominique Gaisseau travels to Panama to film the Kuna community, where women are sacred. Gaisseau, his wife and their little girl Akiko live with the Kunas for a year. The project eventually runs out of funds and a bank confiscates the reels.