Yangbo and Foungou have been in love since childhood. The mysterious disappearance of Foungou on the Ubangi River due to a Talimbi, a supernatural power, seems unacceptable to Yangbo. She accuses Penda, the newcomer to the village who keeps courting her, of having killed her boyfriend.