At the age of eighteen, Andrés, Nata and the rest of the gang of La Mala Familia made a mistake with unsuspected consequences. As a result, Andrés would end up spending a year in custody, and, along with him, all his friends would end up immersed in a traumatic and convoluted judicial process.
Now in 2021, far from the asphalt and with the distance that time imposes, they meet again to check, with the time, they meet again to check, prove and demonstrate that they are still a family prove that they are still a family: THE BAD FAMILY.