Domingos and Neusia are a young couple from a small city in Mozambique. She goes to school, he has an underpaid job at a car wash. Yearning for a better life, he decides to make a change. This will lead Domingos on a journey through Mozambique, heading to the gold mines in the north of the country. Neusia stays home. Shortly after, she has news.