Billie has lost all her memories after an accident. She returns to her childhood village to try to rejig her memory, but nothing works. Maybe if she hits her head again, it might come back? Perched on top of a hill, Billie doesn't manage to let herself fall. Then Paul, a young priest, appears and recognizes her.