It is one of the Republic’s biggest taboos. Across France, thousands of Roma families live in slums, with no access to school for their children. To put an end to this exclusion and fight against the discrimination, several young people have decided to act. A fight for emancipation and dignity that will lead them to the steps of the Assembly.