Lili d’Alengy, a famous Parisian darling, has a shameful secret – a daughter with a disability, Tina, whom she needs to hide in order to protect her career. She decides to leave Paris for Rome. Unwilling and unable to care for Tina, Lili seeks help from Maria Montessori, a doctor who is developing a teaching method for children labeled as ‘idiotic’.