Japan, in a near future. The government program « Plan 75 » encourages senior citizens to be voluntarily euthanized in order to remedy a super-aged society. An elderly woman who loses the means to live independently, a pragmatic Plan 75 salesman, and a young Filipino caregiver face choices of life and death.