Mirka, a 60-year old woman, appears to have a normal life. One morning she starts her day like any other, wakes up early, puts her family’s clothes out to dry and purchases food for her fish and commits a bank robbery with a kitchen knife. She discovers her need for money is surpassed only by her need for love.