Bébé lives in the next-door apartment with his wife Linda and two toddlers. Linda cannot understand why he must head out to the auto garage again. Bébé agrees to pick the children up from school, and she sweeps away her concerns about what he has been up to – as long as he is careful, which he says he always is.
At the garage the merry band of friends joke about how they will be on easy street after the robbery. The next night, they make short work of hijacking a van transporting the belongings of an Arab prince to the airport...