A sad-looking young man wanders the streets of a still-sleeping Paris, in search of the impossible. The woman he loved has left him for another man. This violent breakup has disconcerted him and plunged him into a state of anxiety. If he wanders like a spectre this morning through the empty streets, maybe he will find peace before the city wakes.