Tripoli, northern Lebanon. At sixty-four, Maha has just retired from teaching. This new life brings her face to face with her loneliness and boredom as a divorced woman, especially since her children have been living abroad for years. But hadn't she always dreamed of being an astronaut? What if she gave herself over to this promise of escape?