How the change of seasons affects the life of the hive and influences the behavior of its inhabitants. When spring returns, the bees emerge from their long wintry sleep. Inside the hive, we can admire the foundations, the constructions and observe the diverse functions of its inhabitants: the queen, the workers and the males or bumblebee (drone).