Although there are many different species of ants, they are all very active and highly organized. We witness the intense activity within an anthill, where the hierarchy is very strict: the queen, the only fertile ant, entrusts her eggs to the care of the workforce. Diligent and industrious, the ants can be quite aggressive; they shirk no obstacles in their way, but it is often at a heavy cost to themselves.