Working as a servant for Mr. and Mrs. Duthilleul, Mr. Fernand returns from his daily trip to the market and is about to do the housework in their sumptuous apartment. But, be it incredible reality, a dream or simply his imagination run riot, the household objects rebel against him, provoking disaster. Mr. Fernand panics. In the end, the hoover absorbs the whole building in a bag.