Hugo Santiago and writers Juan José Saer and Jorge Semprún move back and forth between Paris and the city of Aquilea in a shadowy fable about exile. The frontier between one city and the other begins to blur after the bandoneonist Rodolfo Mederos is visited by his sister, a member of a guerrilla organization.