Thierry is convinced that the best is behind him. When Claire, his wife, tired of “it was better before”, announces that she is leaving him, Thierry, devastated, decides to go back to Greece where they spent their best family holidays 20 years ago. Officially, he wants to spend one last week with their children before announcing their separation. Unofficially, he hopes to win back his wife... By trying to rekindle the flame of his couple, Thierry may well set his family on fire...