A famous singer disappears in a plane crash. Her two little girls are given a new home by their grandfather. Unfortunately the good man has an old housekeeper who goes out of her way to make their lives impossible. In desperation the two brats run away to Paris. Meanwhile, the girl's father manages to steal important documents. In the end, Gaby and Ginette track down their mother who had not got killed at all. All is well that ends well.