The fabled international clown Grock plays himself in this uneven biopic. On the occasion of his retirement, Grock relates the story of his life in flashback. A bit of melodrama is thrown in with a highly suspect WW II adventure. The film concludes with Grock performing his classic piano routine, which was later emulated by Charles Chaplin and Buster Keaton in Limelight. Ted Remy portrays the title character in the film's earlier passages.