Christian, 50 years old, is having a nervous breakdown. Following the advice of his shrink, Maria Bodin, his 87-year-old mother, decides to take her son to Thailand! Mother and son fly away, for the first time, more than 10,000 kilometers from their native land. Hotel, tourists, white sand beaches and exotic massages: they were not ready for this! For better and certainly for worse, the Bodins embark on an incredible adventure across the whole country...