Sam and Alex enter an abandoned bar, guided by a magic token. By introducing it into a pinball machine that has been left on, they wake up a facetious jinn who challenges them to a game of pinball. If they win, they will be allowed three wishes, but if they lose, they will be locked in the pinball machine instead of the jinn.