Edwin and Kristo think they've found peace on the open sea, in the middle of nowhere. Suddenly, three soldiers approach them, demanding peace as though it were a material possession. An argument breaks out between the two groups. As tensions escalate, the fish get more and more agitated, until a shotgun is fired, hitting Edwin in the heart.