In an old movie theater on the brink of closing, Jean-Luc Godard, Stanley Kubrick and Agnès Varda attend the last film projected in film print form on a large screen. To buffer from cinema’s death, they imagine an extraterrestrial cinema wich is projected on the Milky Way extrawide screen.