It is the daily routine for the driver of the streetcar. As every morning, the people embark to go to work, one by one, all the same, silent, grey, indifferent. Nevertheless, soon, the shocks and vibrations of the road, at the rate of tickets introduced into the stamping machine, the driver exhilarates and the vehicle erotizes. The drives of the driver of this streetcar named desire transforms the into a frenzy and phalique surrealist reality. She dashes then a Music Maestro!