16-year-old Jesulin de Ubrique has found his vocation: bullfighting. Through interviews, the film enters the young man's life, his daily world with parents, friends and his training as a young torero. After taking part in the “alternatives” of Nimes, the novillero can now take turns in the corrida with real toreros… His ship has come in.