A close quarters look at a bullfight, following the bull from its kennel into the arena to confront the torero and afterwards when it is towed through the festive streets to the butcher’s. This approach heightens the drama and tension during the bullfight and the emotion of the bull’s death and the explosion of jubilation. A new point of view on this death show.