A couple on the roads of Provence. Nils is driving Flora to his parents for the first time when they get ambushed. Whilst she’s made prisoner, he flees. During a night in the pinewood, she has to face her doubts.
This first dramatic short by Marie Jacotey and Lola Halifa-Legrand questions how we fantasize our fears in relationships: a feminist and hard-hitting animated film composed of magnificent colored-pencil illustrations.