Anna, originally from Poland, has built her life in Paris. She returns to Warsaw to bury her father, whom she'd lost of over the years. When going through his belongings, she finds a pair of dice. Incapable of knowing what she feels or what she should do, she decides to leave things to chance: she'll play dice for each decision about what she should take from this moment on. So begins a search in the city, now unfamiliar to her, to make images of her past resurface.