Upon their mother's death, Valérie and her brothers inherited her estate. After being in a relationship for six months with Jimmy, Valérie decides to announce her future wedding to her family. Opposed to this event, her brothers decide to kill Jimmy in order to keep their mother's inheritance within the family.