An intimate self-portrait, over a year, of a transgender man, who people knew until now as Océanerosemarie.
At last ready to cope with how society may see him, Océan decides to come out and to change gender, to assert who he is: a transgender man.
Funny, sincere, moving, how will Océan and his set go through each of the physical, psychological, and emotional stages of this "Woman to Man" transition?