Upset about her mother's illness, which gets worse with each passing day, Milène leaves Paris to prepare for the entrance exam for an elite business school. Seeking calm at a farm in the Auvergne, she struggles to concentrate. The surrounding countryside and an encounter with Momo make her forget her troubles. But fall arrives and time is running out.