Every morning, two eighty years old, a former Interior Security Force general and a former doctor, meet at the same café to share coffees and make crossword puzzles. The two friends consider this activity as their "work", as if it was supposed to protect them from memory loss. A big screen, hanging on the wall, broadcasts the news of various terrorist acts in the world. Sometimes, they watch the street like a living scene of social interactions. We can see different cars, pedestrians, street vendors, shoe shiners, elegantly dressed ladies, beggars, Syrian refugees, etc.