The story of a young woman, a patient in a psychiatric hospital in Mozambique, looking for her son. It's the lie of a worker who claims he hasn't seen the child, in one of the film's few lines of dialogue, which sets off a series of rebellious acts committed by Lucy, the boy's mother, thereby reinforcing the apparent need to keep her confined in the hospital.