Luther and Hélios are the last two survivors on Earth. Having taken shelter in the blockhauses beside the ocean, they struggle together to survive. Easy prey for wild animals, Luther has only one goal in mind: to survive. But for Hélios, this isn't enough. He is haunted by another primal need: to create.