In a suburban village, seven, life-long friends become friends with someone new, who invites them to accompany him to an abandoned convent where he is a night watchman.
When Dianne wakes up after this festive euphoria, several elements through her off kilter, then everything speeds up. Through Dianne's gaze, will you cope with the horror of the distortion of your mind?