Jules Berry (in his own role) is a famous film star whose latest production is plagued with bad luck. Eventually a murder is committed on the set, and the most likely suspected is arrested. Berry believes that the "killer" is innocent, and decides to play detective to prove it. Of interest is the fact that the story unfolds in its entirety at a movie studio, thereby saving the producers the cost of building sets.