Raging Royen is a portrait of a family confronted by its visceral desire for freedom. André, the father, no longer has a taste for anything. To feel free to be and to desire, he must rid himself of his money. Miss Canine, a financial dominatrix, drags him away from his everyday hypocrisy. Doubts about his double life slowly take over his wife and daughter. Rediscovered lucidity has a price. Behind the utopian world of seaside resorts, this lucidity spreads like a virus and pulls back the curtain on appearances.