Siri, 15, receives a call from child protection services who have heard that she might be facing problems in her family. A visit is planned at her house on Saturday. Siri has two days to regain control over her life and give the illusion of a healthy and happy family environment. She receives the help of her friend Arne whom she is in love with. But when the rumor that she sells cannabis starts to circulate, everything races and Siri’s world collapses. Alone and flanked by an unmanageable big brother, Siri, guided by a stubborn love, rebels against the community, the child protection services and the animal lurking deep inside her.