After a passionate kiss in a taxi, a man and a woman try to pursue their liaison despite the distance that separates them and their respective family lives: he's English and lives in London; she's French and lives in Paris. They are both married and have young children.
The only intimacy they share is via their conversations and text messages: a powerful intimacy in which words and voices feed their passion and exacerbate their desire, at the same as they frustrate them and make the absence of bodies and faces even more cruel.