Sandro, a detective, finds his wife strangled. His girl-friend Tiffany, who works as photographer, makes a "Blow up" from a photo, what Sandro finds beside the victim. Sandro and Tiffany are looking for the woman on the photo, Laura. They finds her in a Night Club in Rome...