When Paola (Daniele Gaubert) feels her husband Marco (Philippe Leroy) is neglecting her, she willingly falls for his best friend Alberto (Horst Buchholz). Marco allows the affair to proceed and Paola experiences feelings of love she never knew were possible. She returns to her marital commitments but allows her romantic fantasies of Alberto and a Lesbian lover to continue. Marco soon experiences the positive benefits of his wife's imagination as their romantic romps take a favorable turn for the better.