A casino owner in Barcelona absconds with a gangster's fortune and is chased to Monte Carlo where he impersonates a millionaire. While there he weds a wealthy American widow. When the gangster learns of the marriage, he and the thief's ex-mistress team up and head for Monte Carlo where they plan on winning back the mobster's missing fortune. Meanwhile the thief thinks about murdering his bride for her money. Unfortunately, the vengeful gangster does it first and frames her new husband for the death.