A long queue at the cafeteria of a service station in an Istanbul suburb. Emre refuses to let a young mother in a rush to buy a bottle of milk for her little daughter get ahead of him in the queue. The apparently banal confrontation degenerates when Emre's father intervenes in the discussion.