What if you found a message in a bottle in the form of a sealed can of 16 mm film? This is what I found one day washed up on a beach in Brittany. I developed the film and discovered that the sea had left its imprint on the images, like the memories of its voyage through the decades. And yet these were memories of my own childhood, of the first two years of my life.